"Az oldal süti fájlokat (cookie) használ, az adatvédelmi tájékoztató rendelkezései szerint.

Sporttáplálkozás szabadidő-sportolóknak

Cser Kiadó
2.995 Ft
2.540 Ft
Kedvezmény: 15%
Cikkszám: 290011

Testünk optimális - lelki, szellemi és fizikai - működéséhez fontos, hogy a tápanyagfelvétel arányban legyen a felhasználással. A szabadidő-sportoló táplálkozása alapvetően nem tér el az egészséges táplálkozástól, a különbség főként a nagyobb folyadék- és energiaigényben van.

Az energia-, fehérje-, szénhidrát-, folyadék-, ásványianyag- és vitaminpótlás kérdéséről általánosságban azt mondhatjuk, hogy a szükségletek a fizikailag inaktív vagy kevéssé aktív személyekéhez képest bizonyos mértékig nőnek. Könyvünk gyakorlati tanácsokat ad az egészséges táplálkozáshoz, az edzések és a versenyek hatékony teljesítéséhez szükséges megfelelő étkezésről. Reméljük, hozzájárulunk ahhoz, hogy Olvasóink a tudatos táplálkozás kialakítása után még több sporteseményen sikeresen szerepeljenek.

A tartalomból: A testedzés szerepe az egészségmegőrzésben; A korszerű, sportos táplálkozás; Az egészséges élelmiszerek csoportosítása; Energiát adó tápanyagaink; Makrotápanyagok; Mikrotápanyagok; Különböző sportágak táplálkozási kívánalmai; Sportágak jellemzői és energiaszükségletük; A folyadékpótlás a szabadidősportban; Mit együnk/igyunk edzés és verseny előtt, közben, után?; Egészséges életmód - energia-egyensúly; Az optimális testösszetétel kialakítása; Az optimális testtömeg elérése és az alak formálása; Testtömegcsökkentés; Testtömegnövelés; Erőfejlesztés; Alakformálás; Sportolás és táplálkozás a várandósság idején; Szuperételek, szuperitalok; Evészavarok és a sport.

Ajándék!
Most minden vásárlásod mellé ajándék magazinnal lepünk meg
Érintésmentes kiszállítási lehetőség
Fáma futár, DPD futár és Foxpost csomagpont
Bankkártyás fizetési mód
Webáruházunkban akár bankkártyával is fizethetsz
2.995 Ft
2.540 Ft
Kedvezmény: 15%

Leírás és Paraméterek

Testünk optimális - lelki, szellemi és fizikai - működéséhez fontos, hogy a tápanyagfelvétel arányban legyen a felhasználással. A szabadidő-sportoló táplálkozása alapvetően nem tér el az egészséges táplálkozástól, a különbség főként a nagyobb folyadék- és energiaigényben van.

Az energia-, fehérje-, szénhidrát-, folyadék-, ásványianyag- és vitaminpótlás kérdéséről általánosságban azt mondhatjuk, hogy a szükségletek a fizikailag inaktív vagy kevéssé aktív személyekéhez képest bizonyos mértékig nőnek. Könyvünk gyakorlati tanácsokat ad az egészséges táplálkozáshoz, az edzések és a versenyek hatékony teljesítéséhez szükséges megfelelő étkezésről. Reméljük, hozzájárulunk ahhoz, hogy Olvasóink a tudatos táplálkozás kialakítása után még több sporteseményen sikeresen szerepeljenek.

A tartalomból: A testedzés szerepe az egészségmegőrzésben; A korszerű, sportos táplálkozás; Az egészséges élelmiszerek csoportosítása; Energiát adó tápanyagaink; Makrotápanyagok; Mikrotápanyagok; Különböző sportágak táplálkozási kívánalmai; Sportágak jellemzői és energiaszükségletük; A folyadékpótlás a szabadidősportban; Mit együnk/igyunk edzés és verseny előtt, közben, után?; Egészséges életmód - energia-egyensúly; Az optimális testösszetétel kialakítása; Az optimális testtömeg elérése és az alak formálása; Testtömegcsökkentés; Testtömegnövelés; Erőfejlesztés; Alakformálás; Sportolás és táplálkozás a várandósság idején; Szuperételek, szuperitalok; Evészavarok és a sport.

Szerző Boros Szilvia,Fekete Krisztina, Dr. Lelovics Zsuzsanna
Kiadó Cser Kiadó
Oldalak száma 108
Borító puhatáblás ragasztott
Súly 200 gr
ISBN 9789632782263

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!